Monday, March 31, 2008

The secret is out!!!!

Okey dokey the secret has been announced now so I am free to shout it from the roof tops LOL!!I have been asked to be a part of the fandabbydosey sketch blog at CIS and my new title is Cisters stylish sketch designer!!!Yay!!How cool is that!!I am very excited and honoured!!Woohoo!!OK now that I have shared that tasty morsel of information you can have a lookie at some of my new pages from last week! Some of these LO's where part of the March Blog challenge at CIS and where inspired by the following Cisters :Liz, Manon, Tam, Dee and Leone Thankyou for the inspiration girls :) The other LO's ("You" , "All Boy","Beauty") are for this weekends CC at Scrapboutique, had heaps of fun trying out some new techniques :)I think thats all for now but thanks for stopping by! :) Krissy xx

Sunday, March 30, 2008

Back from Hervey Bay

We just got back from Hervey Bay this afternoon and had a fantastic time even though it was only for one night :)!!These are some of the photo's I took the top two photo's where taken from the most long and beautiful pier I have ever seen! You can just see how excited Allan is to have another photo taken NOT!!Should've taken a photo of the pier too DOH!Oh well there is always next time! The bottom photos are the view from our hotel room balcony of the marina.I'm a bit proud of the afternoon looks like a postcard!I did lots of scrapping fro the March blog challenge at CIS and for the CC at scrapboutique but I will upload them tomorrow i waaaay too tired to upload them all now! Thanks for having a peep Krissy xx

Thursday, March 27, 2008

Welcome to panic central......

OMG I went to feed Cory's turtles today and Mr.Longneck was sitting in an odd position in the tank with his head out which is wierd because he always tucks it in when I go to feed I'm standing there putting in the food......the fish are in an eating frenzy and I'm in lala land.....and he is STILL not moving.......:O.....the panic is'm having thoughts of having to call Tracy to tell her I have bad news for Cory (its his 17th birthday today too) Mr.Longneck has kicked the turtle bucket ,when I thought maybe if I tap the side of the tank that'll work.....nope still no this stage I am calling "wake up mr.longneck!!!" (stupid but I was prepared to try anything!!LOL) heart rate is rising super fast and I thought OK last resort I will put my hand in and give him a little nudge when the cheeky little so and so starts moving around flapping his little flippers and tucked his head in!!!PHEW what a relief!!I don't like my chances of trying to replace a tame 7 year old long neck turtle in the next 2 days if he had've gone to turtle heaven!!I then realised that the silly thing was stuck at an angle on the rocks and probably couldn't have moved if he wanted to!!!LOL!!So I moved the rocks and he's a happy turtle now....well as happy as a turtle can be I suppose!!!LMAO!!!I had words with him before I left and told him if he is thinking of checking out anytime soon that he should wait until Cory comes home then I don't have to give anyone any bad news!!!!LOL!!I'm mad I know......I don't know do turtles even have ears???LMAO!!!I'm going to have a cup of tea to settle my frazzled nerves LOL!! Krissy xx

Tuesday, March 25, 2008

New pages from the long weekend!

Who likes my new blog template? I do :)!!! These are a few Lo's I finished over the long weekend, I scrapped to my hearts delight!!"Wii superstar" is to celebrate Josh beating me and Grand-dad in bowling on the wii- he scored 7 strikes in a row in this game :O!!Little champion! My record is 9 at home but he is happy with 7.......for now anyway!!!The dodgy photo of my thumb was the random draw I had to choose the winner of my little challenge at CIS and the lovely Liz was drawn as the winner!All the entries are fantastic WTG girls!!:)!!I had a fab weekend even though poor Al had to work LOL!! I went to Jody's on Saturday night for a crop with Shelly and Nic we had a ball!!I even managed to finish 5 LO's :O!!!Then on Sunday we went to a BBQ...very yummy then I scrapped all day yesterday:).Heaps of scraplifting ahead of me this week and blogging for the CIS March blog challenge! have a great Tuesday :) Krissy xx

Monday, March 24, 2008

Pastel colours :O!!!

I was given a randomly drawn challenge to create a LO with pastel pink,pale blue and green with ribbon this weekend and I am HOPELESS when it comes to pastels!!!But I took the challenge and created "little princess" with some Kaiser pp's using the photo of Morgan when she was only 2 days old.......Awwwwwww how cute is she!!!The other LO of Allan and I is for a technique challenge (more Kaiser papers LOL) I think I love Kaiser!!!!Today it is pouring down with rain so I will be tackling my other two challenges at scrapboutique one is to use scraps and the other is a sketch. Then I have planned on re-organising all of my scrapbook papers so I know where everything is LOL!!! Thanks for having a peep! Krissy xx

Friday, March 21, 2008

Happy Easter!

I had a lovely day today! I went and fed the ducks with my friend and her family (took heaps of photos!!) We got told off for feeding the ducks :O...couldn't believe it!!Since when are you not allowed to feed ducks bread??Anyway we had fun :) This is my LO I created today using Liz's sketch at CIS I rotated it to fit this photo of Morgan from last year looking cute as a button in her little beanie!!! Its different from my normal colour schemes I use but I like it!! Thanks and take care Krissy xx

Thursday, March 20, 2008

Sssssshhhh I have a scrapping secret!!!

But I can't share what the secret is......yet!!!My lips are sealed ;).These are two of my LO's from the last couple of days and I've gone green!!Not literally just colour wise LOL!!!!!The St Patricks Day LO is for my challenge I set at CIS and the prize is a RAK from me!!Check it out!!The other LO of my gorgeous Mum and Dad is for the colour combo challenge at forever always to create a LO with cream,lime green and teal.I had a bit of fun with the coredinations CS.....I embossed it then sanded it.Lots of faffing LOL!!!These are two of the photo's I took of Josh and Morgan at the weekend when we where watching Lyns play soccer (and I was being attacked by the biggest bull ants I have ever seen!!Ouch!!) The photo of Josh looks like I photoshopped him onto a blue sky background!!LOL!!I didn't though thats just how perfect the weather was on Saturday :).Don't forget to pop over to CIS and checkout Liz's sketch for this is fabbo!!!Thanks for stopping by and I hope everyone has a safe and happy easter!! Krissy xx

Tuesday, March 18, 2008

My feathered friend!

This is my little visitor for the next couple of weeks! Wally the Galah!I'm looking after him while my friend is away and am loving having him at my place :) Kloe isn't a fan having someone else to share her attention with but she'll get over it!!LOL!! I'm looking after Tracy's other pets as well but I don't have the room to bring them all over so Wally gets the special treatment ;)!!

I'm back!

I'm back from Mum and Dads.....actually got back yesterday but wasn't feeling the greatest so I didn't update my blog :( Anyway I had a fab time at the weekend Josh got 7 strikes in a row on the wii bowling (awesome job bub!!) went and watched Lyns play soccer,went shopping with Mum for a new tote (woohoo!!!)I had a near miss when I was tote shopping one of the other totes decided to start rolling off the top shelf and narrowly missed my head!!! :O If it wasn't for Mum's big gasp I would have been sconed for sure!!LOL!!! This is my LO I created with my guest DT pack, lots of awesome goodies to play with!! I'm lovin the guest DT spot and have set a little challenge seeing that it was St.Paddys day yesterday I've set a green challenge!Check it out at CIS its in the surprise competitions section...the winner gets a RAK from me ;)!!!Anyway best be off and do some housework and grab a feed!!! Thanks for having a lookie! Krissy xx

Tuesday, March 11, 2008

I've been tagged.......

I was tagged by Kate

Thanks Kate!!!!:)

Heres the rules
1. Once you are tagged, link back to the person who tagged you.
2. Post the RULES on your blog.
3. Post 7 weird or random facts about yourself on your blog.
4. Tag 7 people and link to them.
5. Comment on their blog to let them know they have been tagged.

Hmmm, 7 wierd or random things about me.....

1.I can't stand tomoatoes raw but love them in salsa and spaghetti bolognese
2.I hang my clothes on the line with the same coloured pegs on each piece of clothing :o(wierd I know!LOL)
3.I have always wanted a pet turtle
4.I have never ridden or even touched a horse (they are waaaaaay too big!)
5.I have a green eyes but one of them is half brown (you can only see it when I make a surprised face!LOL)
6.I wear glasses for scrapbooking and reading (under protest)
7.I get sick when I'm nervous

Ok.....tag 7 people...I don't know 7 people with blogs!!!!


Thats all the people I know with blogs :) Sorry in advance girls!

Sunday, March 9, 2008

Still making up for lost time!!

Just a couple more LO's I finished.Paradise is for the March 123 challenge to use orange,black and white as the colour scheme,ribbon and a one word title.The photo is one I took of the sunset at Bribie Island last year.TFL Krissy xx

Can you tell........

That we didn't go out last night?LOL!!!I've gone a bit sketch mad!!Plus I had lost time to make up for, when I couldn't scrap because of my dodgy wrist.All better now just have to strap it up to scrap ;) These are some LO's based on other 2008 sketches at CISters stylish sketches (you can find the sketches here

TFL Krissy xx

Saturday, March 8, 2008

This is my entry for the March sketch challenge at Crafting in style

or at CISters stylish sketches

Lucky me!!!

These are my latest LO's from last weekend and this week! I had only managed to do 2 all week and finished 2 more last night.Watch this space I will upload later :) It has been a very exciting week scrapping wise and a very lucky one too!!Not only did I score the guest DT position from CIS I won a few challenges too!Woohoo! I won a book from Scrapboutique,a voucher for my "beautiful you" LO, a $5 voucher from Forever Always and ........drum roll please.......a prize pack for being one of the winners on the February 123 challenge (1st kiss LO)!!!!!!!So stoked!!Can't wait for my guest DT pack to arrive and my prize pack from crafty matters (I think thats what it is called!) I love surprises!!! :) Make sure you check out the cybercrop at CIS on the 14th it is going to be awesome!!!I'm off to tidy my scrapping room and probably get side tracked and scrap instead LOL ;) Thanks for having a lookie!!And thanks to everyone who has left me congrat's on my guest DT position!!! TFL Krissy xx

Tuesday, March 4, 2008

I am the.......

Guest DT member for March at CIS!!!Woohoo!!Super excited.....totally thrilled actually!!I've never done anything like this before so I hope I do ok!!!LOL Check out Ally's FABBO site and don't forget to have a peep at the awesome sketch blog too this months sketch by Liz is fandabbydosey!!!

Thanks for stopping by! Krissy xx

Monday, March 3, 2008


Sooooo excited !!Little bit of exciting scrapping news coming soon!!Woohoo!